איך לקחת את הקריירה שלך חמישה צעדים קדימה

כללי הוספת תגובה

עולם העבודה והקריירה מציע כיום מגוון רחב של אפשרויות אולם יש גם לא מעט אתגרים. אי אפשר לצפות לקידום הקריירה ולשדרוגה מבלי לקום ולעשות. כאשר על כל משרה יש לא מעט קופצים וכאשר קצב השינויים בשוק העבודה גדול, כדאי לדעת מה מומלץ לעשות כדי להוביל את הקריירה קדימה בחמישה צעדים ואפילו יותר.

אל תקפאו על השמרים

גם אם כבר רכשתם לעצמכם מקצוע נחשב ונדמה שהדרך קדימה פתוחה בפניכם, אל תטעו ותקפאו על השמרים. קורסים שונים יעניקו לכם את הערך המוסף בשוק תחרותי, לא פשוט ולפעמים גם בלתי מתפשר. במקצועות כדוגמת עריכת דין, קורס גישור יאפשר לכם להציע מענה החורג מן הדרך הרגילה שבה פעלו עורך הדין במשך שנים. עורכי דין שהם גם מגשרים מרחיבים את מעגל לקוחותיהם ויכולים להתקדם במהירות בנישה נוספת. נציין כי אין להבין את הדברים רק באופן צר. כלומר, גם מי שאיננו עורך דין עשוי להרוויח קידום בקריירה אם יסיים קורס גישור. בנוסף, יש קורסים שיקדמו גם את הקריירה את רואי חשבון, מעצבים גרפיים, עמילי מכס וכן הלאה.

שפרו מיומנויות ואל תתפשרו על בינוניות

קידום הקריירה בכמה צעדים אפשרי אם תעבדו לא רק על מה שאתם טובים בו אלא גם על מה שאתם פחות טובים. כלומר, תמיד שפרו מיומנויות ואל תתפשרו על בינוניות. אם אתם רוצים להתקדם בתחום הניהול ורוצים לשפר את יכולת המשא ומתן, למשל, קורס גישור עשוי להיות רלוונטי וכן גם קורס בניהול משא ומתן. חפשו הדרכות בנושאים כדוגמת תקשורת מקדמת, הנעת עובדים. בכל תחום שבו אתם עוסקים או רוצים לעסוק, שלבו בין קורסים לבין כלים אונליין, חפשו הרצאות, ספרי העשרה ועזרים שיעזרו לכם להתפתח מבחינה מקצועית וגם אישית. מי שלא מסתפק בבינוניות יגלה כיצד הקריירה ממריאה ומתקדמת כאשר הבינוניים נשארים מאחור.

סמנו לעצמכם יעדים

טיפ חשוב שמאוד יעזור יהיה לדעת היטב, בכל רגע ורגע, מהו היעד המקצועי הבא שלכם. תמיד סמנו לעצמכם יעדים ומטרות כדי שתוכלו לקדם את הקריירה שלכם היטב. סמנו יעד לטווח הארוך וגם יעד לטווח הקצר. באמצעות קורסים וכלים אחרים כגון אימון אישי ובמיוחד בעזרת משמעת עצמית – תוכלו להגשים את עצמכם את מטרותיכם. רוצים להתקדם לרילוקיישן? השקיעו בשיפור האנגלית. היעד שלכם הוא להתקדם למשרת דירקטור? התעדכנו במשמעות התפקיד ואל תהססו להירשם לקורס דירקטורים. סמנו מטרות, שפרו מיומנויות, למדו דברים חדשים ותתקדמו.

מרחבי הרשת:

מטרנה – הזמנה אונליין

אינטרנט סיבים אופטיים – הצטרפו לשירות האינטרנט בסיבים אופטיים מבית yes

הוספת תגובה

 מתנות ליולדות | בניית אתר אינטרנט |