קורס תעודות סל

כללי הוספת תגובה

 

בחמש השנים האחרונות רבים מחליטים להשקיע בניירות ערך מסוג תעודות סל. מאמר זה יסביר מהו לומדים במסגרת קורס תעודות סל ומה היתרונות של תעודות אלו.

 מהן תעודות סל?

 אחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים ביותר בעשור האחרון הן תעודות סל. כל אדם שקונה תעודת סל יודע כי המנפיק התחייב לתת לו את ערך התעודה בכל זמן בו הוא יבחר, כולל הצמדה לאותו מדד עליו סוכם עם המשקיע מראש. היתרונות של תעודות אלו רבים וחלק מהם באים לידי ביטוי במחיר הנמוך שלהן (זאת לעומת אפיקי השקעה אחרים), וכן בנזילות המיידית שלהן. רבים מתארים תעודת סל כקרן סחירה. בשורה התחתונה ניתן לומר כי תעודות אלו הן ניירות ערך שביום ההנפקה שלהן המנהל של תעודות אלו מתחייב בפני המשקיעים להמיר את התעודות לשווי הכספי שלהן או לנכס בסיסי, כמו למשל מדד של מניות בחו"ל או בארץ, מטבע חוץ או מדד של אגרות חוב.

 תעודת סל- חשוב לדעת

 

  • מסחר- תעודות אלו נסחרות מדי יום וניתן לתת פקודות מכירה וקנייה שלהן.
  • דמי ניהול- דמי הניהול שנגבים נמוכים מאוד.
  • בעלות- המחזיק בתעודות סל אינו מחזיק באחוז מסוים של החברה שהנפיקה אותה וזאת בהשוואה אל מניה.
  • ערך- חשוב לדעת כי לעומת מניה שערכה נמדד כתוצאה מביצועיה של החברה שמנפיקה אותה, ערכה של תעודת סל הוא כתוצאה משווי הבסיס שלה.
  • ביקוש והיצע- הביקוש וההיצע של תעודת הסל לא ישפיעו על המחיר שלה. הדבר היחיד שיכול להשפיע על העלות שלה הוא שינוי במחיר של נכס הבסיס.
  • רכישה- באם מחזיק תעודות הסל החליט למכור אותן, בכספים שיתקבלו הוא ירכוש את נכס הבסיס שלהן. ניתן לקנות תעודות סל בחברות המנפיקות אותן או בבנקים. הקנייה והמכירה של תעודות אלו יכולות להתבצע בדומה למניה בכל מהלך יום המסחר וניתן למכור אותן מיידית.

קורס תעודות סל- למה זה טוב?

 

קורס תעודות סל הינו קורס הנערך לרוב במכללות פרטיות. רוב האנשים שנרשמים אל קורס זה הם בעלי ידע בתחום שוק ההון, אך נתון זה אינו מהווה תנאי חובה בעת ההרשמה אל הקורס. כיוון שמדובר על קורסים פרטיים גם המתכונת משתנה ממכללה למכללה, אך כל הקורסים כוללים את כל בסיס הידע הקשור אל הגדרת תעודות סל, סוגי מדדים, תעודות סל מסוגים שונים, קנייה ומכירה, נכס בסיס, מסחר ועשיית שוק, חוזים, תמחור ועוד. קורס תעודות סל משתייך בדרך כלל ללימודי התעודה שמציעות מכללות שונות והקורס מתקיים כפעם בשבוע במשך מספר חודשים.

לסיכום, השקעה בתעודות סל נחשבת כהשקעה בטוחה ונבונה. קורס תעודות סל יספק את כל הכלים והידע על מנת להבין מהן תעודות סל, כיצד ניתן לרכוש אותן ומה היתרונות שלהן.

מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה

הוספת תגובה

 מתנות ליולדות | בניית אתר אינטרנט |