נסו לדמיין את הקשר בין הומור, מוטיבציה והדגמות מלהיבות ומיוחדות. כיצד ניתן לשפר את המזל של אדם? כיצד ניתן להוציא את היצירתיות שלך החוצה ולהצליח לראשונה ליצור וליזום מיזמים שרק חלמתם עליהם? באילו כלים ניתן להשתמש על מנת להגיע להצלחה אישית? כל אלה ועוד נמצאים בהרצאות יוצאות דופן בנושא חשיבה יצירתית. ההרצאות, אשר משלבות הדגמות מפתיעות שישפרו את יכולתו של הקהל לחשוב בצורה יצירתית, הפכו בשנים האחרונות לשם דבר בעולם הרצאות החוץ.

לאן הרצאה שכזו מתאימה?

הרצאה בחשיבה יצירתית יכולה להתאים לכל סוג של מפגש או אירוע. בין אם מדובר באירוע חברה, כנס נושא, גיבוש צוות או אפילו מפגש חברים וחוגי בית- ההרצאה תתאים. בין אם מדובר בעשרות בודדות של אנשים או קהל של מאות אנשים, ההרצאה תיגע בלב כולם משום העובדה הפשוטה שכל אחד יכול לעורר את תודעתו לכיווני חשיבה חדשים שלא נחשפנו אליהם קודם לכן. חשוב להדגיש בזמן הזמנת ההרצאה בכמה אנשים מדובר, באילו טווח גילאים ובאיזה סוג אירוע ההרצאה תשתלב ועוד, על מנת להתאים את התוכן בצורה המרבית.

כיצד בוחרים את המרצה החיצוני הטוב ביותר?

ישנם עשרות מרצים היום בשוק שמעבירים הרצאות בנושאים שונים, ובהם גם כמובן הרצאות בנושא חשיבה ויצירתיות. מרצה מוצלח יוכל להתאים עצמו לכל סוג של קהל- קהל בגילאים שונים, אשר נמצאים בזמן שונה בחיים ובתפקידים אחרים. כמובן המרצה יוכל גם להעביר את ההרצאה באותה התלהבות ועניין לקהל של שני אנשים או לקהל של 500, מבחינתו לא יהיה קיים שום הבדל. חשוב למצוא מרצה מעניין, בעל חוש הומור וכריזמה שגורמים למאזין להיסחף אל תוך הנושא. תוכלו לבחון זאת כמובן באמצעות אתרי אינטרנט שמספקים מידע על מרצים ואפילו באמצעות קטעי וידאו בהם ניתן להיחשף לדמותו של המרצה.

הרצאה שנשארת איתך לאורך זמן מחבר הספר "האיש שהצליח לשנות את הסרט", ישמח להנעים את זמנכם ולעורר את מחשבתכם בכיוונים חדשים שמעולם לא נחשפתם אליהם. על פיו, כל אחד נולד יצירתי, רק צריך למצוא את הרגע בחיים בו היצירתיות מצליחה לפרוץ החוצה ולגרום לאדם לעשות דברים שמעולם לא חשב שיעשה – ליזום מיזמים, לגרום להצלחה האישית ולהביא את המזל השמימי לתוך החיים עצמם.