מדוע כדאי ללמוד את שפת הסימנים

כללי הוספת תגובה

אם גם אתם מחפשים תחום חדש ומעניין לצלול לתוכו, אנחנו מנחשים שלא יצא לכם לחשוב על שפת הסימנים, ואם לא ידעתם – אז יש לא מעט יתרונות ללימוד השפה הזו. הנה כמה סיבות טובות למה ללמוד את שפת הסימנים.

תקשורת

שפת הסימנים היא אמצעי התקשורת העיקרי עבור אנשים חירשים וכבדי שמיעה רבים. לימוד שפת הסימנים יקל עלינו את התקשורת וההבנה של אנשים שאחרת לא נוכל כמעט לתקשר איתם כמו שצריך.

הכלה ובניית גשרים חברתיים

למידה של שפת הסימנים זה משהו שבהחלט יכול לעזור לכינון של חברה מכילה יותר על ידי שבירת מחסומים ומתן הזדמנות אמיתית לאנשים חרשים וכבדי שמיעה. אם יותר אנשים שאינם כבדי שמיעה או בעלי מגבלות דיבור יתחילו לדבר את שפת הסימנים, לאנשים חירשים תהיה הזדמנות טובה יותר להיות חלק אינטגרלי מהחברה שלנו.

הבנה של השונה מאתנו

על ידי לימוד שפת הסימנים, אנשים יכולים לקבל פרספקטיבה טובה יותר לאתגרים ולחוויות של אנשים חירשים וכבדי שמיעה, ומתוך כך לפתח אמפתיה והבנה רבה יותר לנקודת המבט שלהם ולקשיים איתם הם מתמודדים.

היתרון הקוגניטיבי

אינספור מחקרים מראים שללימוד של שפת הסימנים יש לא מעט יתרונות קוגניטיביים הכוללים בין היתר שיפור של הזיכרון והקשב, שיפור מיומנויות מרחביות ואפילו הגברת מנת המשכל.

אפשרויות תעסוקה

מי שילמד את שפת הסימנים יפתח בפניו כמה וכמה אופציות מעניינות לתעסוקה שאחרת לא ניתן היה להגיע אליהם, למשל עבודה בהוסטלים שיקומיים או במוסדות לכבדי שמיעה.

כי זה פשוט כיף ומעניין

בסופו של דבר למידה של שפת הסימנים זו חוויה מהנה וייחודית שעושה הרבה טוב על הלב ואם אתם מחפשים תחביב חדש זוהי לגמרי אופציה נפלאה.

הוספת תגובה

 מתנות ליולדות | בניית אתר אינטרנט |